رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: خدمت به مردم وظیفه دستگاه قضا است و به آن افتخار می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 23 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، پرویز توسلی زاده در بازدید از شعب دادگاه تجدید نظر اظهار کرد: خدمت در دستگاهی همانند دستگاه قضایی با انبوه کار‌ها و مسائل و محدودیت‌های خاص خود و رسیدن به مقام بازنشستگی نشان از سلامت یک نیروی کارآمد است.

وی با بیان اینکه سطح مطالبات مردمی به شدت بالاست، خاطر نشان کرد: ما در تلاش هستیم که این مطالبات را به بهترین شکل پاسخگو باشیم و خدمت به مردم وظیفه دستگاه قضا است و به آن افتخار می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: قاضی و قضاوت جایگاه ویژه‌ای دارد به نحوی که یک رأی منصفانه و درست باعث ایجاد آرامش در جامعه می‌شود، لذا ما از رأی قضات با قاطعیت دفاع می‌کنیم.

وی ضمن تشریح عملکرد دستگاه قضایی به عملکرد بسیار خوب دادگستری استان کرمانشاه در سطح کشور اشاره‌ای داشت و گفت: این امر حاصل زحمات و تلاش‌های قضات و کارکنان دادگستری است.

از دیگر توصیه‌های رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به کارکنان در محاکم تجدید نظر تأکید بر صدور آراء متقن و مستند، اقناع طرفین دعوی، تلاش برای سازشی کردن برخی پرونده‌ها و حفظ و ارتقاء روند روبه رشد محاکم بود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از قاضی بازنشسته علی بابایی توسط رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و سرپرست محاکم تجدید نظر تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار