فردا، به مناسبت هفته بسیج
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از برپایی بیمارستان صحرایی یک روزه، در دهستان "ویژه‌نان" شهرستان گیلانغرب خبر داد و گفت: این بیمارستا صحرایی، فردا (دوم آذر) به مناسبت هفته بسیج برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 22 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، دکتر علی منصوری  با اشاره به ارائه خدمات رایگان در این بیمارستان صحرایی، اظهار کرد: در این بیمارستان صحرایی ۱۷ پزشک متخصص و فوق تخصص برای ویزیت و سایر اقدامات درمانی بیماران حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به تجهیز این بیمارستان صحرایی به دو دستگاه موبایل کلینیک دندان پزشکی، افزود: همچنین چهار نفر دندانپزشک در این بیمارستان صحرایی به خدمات رسانی به بیماران مشغول خواهند شد.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: این بیمارستان صحرایی به تجهیزاتی شامل اکوکاردیوگرافی قلب، سونوگرافی و دیگر تجهیزات پزشکی مجهز است.

منصوری با اشاره به ارائه خدمات چشم پزشکی به مردم دهستان ویژه‌نان در این بیمارستان صحرایی، گفت: در صورت نیاز عینک رایگان در اختیار بیماران قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به اجرای طرح شهید رهنمون به صورت ماهانه در مناطق محروم استان داشت و گفت: چهارشنبه‌های اول هر ماه بین ۱۵ تا ۲۰ اکیپ بهداشتی درمانی به مناطق محروم سطح استان اعزام می‌شوند که این ماه به دلیل تقارن با هفته بسیج تعداد این اکیپ‌ها ۲۰ اکیپ در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: این گروه‌های پزشکی روز چهارشنبه (سوم آذر) به ۹ شهرستان در استان اعزام شده و یازده اکیپ نیز برای خدمات رسانی به محلات محروم شهر کرمانشاه مثل کرناچی، باغ ابریشم، حکمت آباد، آناهیتا و ... اعزام می‌شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار