پس از یازده ماه:
به گفته معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه استخر‌های کرمانشاه پس از یازده ماه تعطیلی می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.
کد خبر: ۱۰۱۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 21 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، جلال عزیزی  بااشاره به حاکم شدن شرایط زرد کرونایی در کرمانشاه، اظهارکرد: براساس آخرین رنگ بندی کرونایی، یازده شهرستان استان در وضعیت زرد و یک شهرستان هم در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد که این مسئله باعث شده امکان فعالیت‌هایی ورزشی بیشتری در کرمانشاه فراهم شود.

وی افزود: طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تمام فعالیت‌های ورزشی اعم از رشته‌های تیمی و انفرادی کم برخورد و پربرخورد و استخر‌ها در این شهرستان‌ها (زرد و آبی) مجاز است.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: رشته‌های ورزشی پربرخورد مانند بوکس، کشتی، رزمی و ووشو و نیز حدود ۲۵ استخر کرمانشاه که از حدود یازده ماه پیش به علت تشدید شرایط کرونایی استان تعطیل شده بودند، می‌توانند دوباره فعالیت خود را از سر بگیرند.

وی ادامه داد: در دو شهرستان پاوه و سنقر هم که در وضعیت نارنجی قرار دارند، تنها رشته‌هایی که در گروه مشاغل اول و دوم قرار دارند، یعنی رشته‌های انفرادی و کم برخورد، بدنسازی و تنیس روی میز و ... می‌توانند فعالیت داشته باشند.

عزیزی در ادامه بااشاره به گذشت حدود دو سال از شیوع کرونا در کشور، ادامه داد: در این مدت یکی از بخش‌هایی که به شدت از شیوع این بیماری خسارت دید، حوزه ورزش بود.

وی با بیان اینکه در این میان باشگاه‌های ورزشی متحمل بیشترین زیان شدند، افزود: طبق برآورد‌های انجام شده در طول مدت شیوع کرونا هرماه بصورت میانگین حدود ۱۰ میلیارد تومان به حوزه ورزش استان خسارت وارد کرده است.

معاون ورزش و جوانان استان درخصوص حمایت‌های دولتی از بخش خصوصی ورزش هم در این مدت گفت: این حمایت‌ها در قالب تسهیلاتی بود که از ۸۰ میلیون تومان شروع و تا ۹۶۰ میلیون تومان می‌رسید.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص چرایی عدم استقبال باشگاه‌های ورزشی از این تسهیلات هم گفت: باتوجه به نرخ سود ۱۲ درصد و عدم هماهنگی لازم بانک‌ها تعدادی از این باشگاه‌ها استقبال نکردند، اما بخشی از آن‌ها هم این تسهیلات را دریافت کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار