مدیرکل انتقال‌ خون کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: مرکز خون‌گیری شماره ۲ شهر کرمانشاه در ورودی بیمارستان معتضدی واقع در میدان فردوسی به‌زودی افتتاح می‌شود
کد خبر: ۱۰۱۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 21 November 2021

پژمان صالحی‌فر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به گروه‌های خونی مورد نیاز مراکز درمانی استان کرمانشاه اظهار کرد: مراکز درمانی به تمامی گروه‌های خونی به ویژه منفی نیاز داشته و با توجه به کاهش شیوع کرونا و احتمال از سرگیری عمل‌های جراحی این نیاز افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در هفته جاری که «هفته بسیج» نامگذاری شده گروه‌های مختلف بسیجی شامل بسیج اقشار، ورزشکاران، خواهران و برادران از پایگاه‌های مختلف برای اهدا خون اقدام کرده و امید می‌رود طی هفته جاری مقدار قابل توجهی از کمبود خون در استان کرمانشاه جبران شود.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به مراکز خون‌گیری در شهر کرمانشاه گفت: به‌زودی مرکز خون‌گیری شماره ۲ در ورودی بیمارستان معتضدی واقع در میدان فردوسی راه‌اندازی می‌شود.

صالحی‌فر ادامه داد: در سایر شهرستان‌ها تیم‌های سیار خون‌گیری بر اساس برنامه مشخصی برای جمع‌آوری خون‌های اهدایی حضور پیدا می‌کنند.

به گفته وی با توجه به رایزنی‌های انجام شده با فرمانداری جوانرود تصمیمی مبنی بر قرار گرفتن مکانی از سوی خیرین برای تبدیل به مرکز انتقال خون این شهرستان گرفته شده است.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه بیان کرد: مرکز انتقال خون شهر کرمانشاه همه روزه در ۲ شیفت صبح و بعد از ظهر نسبت به خون‌گیری اقدام می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار