دادسرای کرمانشاه طی بیانیه‌ای مطرح کرد؛
دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه طی بیانیه‌ای مطرح کرد: حادثه سقوط بانوی کرمانشاهی و نوزادش درون چاه فاضلاب پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 18 November 2021

پیگیری حادثه سقوط بانوی کرمانشاهی و نوزادش درون چاه فاضلاب

به گزارش تابناک کرمانشاه، دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه طی بیانیه‌ای به شرح زیر مطرح کرد: حادثه سقوط بانوی کرمانشاهی و نوزادش درون چاه فاضلاب پیگیری می‌شود.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

هفته گذشته فیلمی از حادثه‌ای تلخ در فضای مجازی منتشر شد که در آن یک مادر کرمانشاهی به همراه نوزاد ۲۷ روزه‌اش حین راه رفتن در پیاده‌رو ناگهان با فرونشست زمین به داخل حفره‌ای فرو می‌روند.

بر اساس فیلم منتشر شده مادر و نوزادش به سرعت توسط اطرافیان از درون چاه فاضلاب سه متری که در آن افتاده بودند، نجات پیدا کرده و آسیبی ندیدند، اما پرونده این حادثه با توجه به ابعاد آن روی میز دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه قرار گرفته است.

بر این اساس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه دستور پیگیری این پرونده را صادر کرده و با توجه به اهمال پیمانکار شهرداری در عدم پر کردن این چاه از رده خارج شده، موضوع در این دادسرا در حال بررسی کامل‌تر است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در این رابطه علاوه بر تاکید بر شناسایی هرچه سریع‌تر مقصرین و مسببن این حادثه، بر مجازات آن‌ها تاکید دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار