خانواده «شهید فتحعلی قراباغی» اهل همدان، پس از ۳۶ سال چشم‌ انتظاری مزار مطهر شهید خود را در تپه «عباسعلی» اسلام‌آباد غرب به آغوش گرفتند.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 17 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس سرتیپ دوم پاسدار ناصر باباخانی اظهار داشت: هویت یک شهید گمنام دفاع مقدس که در شهر اسلام آبادغرب دفن شده بود، با تلاش کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شده است.

وی ادامه داد: پیکر «شهید فتحعلی قراباغی»، شهیدی ۱۹ ساله‌ از روستای جیحون‌آباد بخش قهاوند همدان که سال ۶۴ در عملیات والفجر ۸ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده بود، پس از کشف به‌دلیل نداشتن علائم شناسایی، از معراج‌الشهدای تهران به‌عنوان شهید گمنام به استان کرمانشاه منتقل و به‌همراه دو شهید گمنام دیگر در تپه «عباسعلی» اسلام‌آباد غرب به خاک سپرده شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، خانواده معظم این شهید تازه شناسایی‌شده امروز مهمان شهرستان شهیدپرور اسلام‌آباد غرب هستند.

وی اضافه کرد: مراسم یادواره شهدای گمنام در مسجد جامع این شهرستان با حضور خانواده شهید فتحعلی قراباغی برگزار شد و بعد از این مراسم، این خانواده بزرگوار پس از ۳۶ سال چشم‌انتظاری مزار مطهر شهید خود را در آغوش گرفتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار