نائب رئیس مجلس:
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اصناف بیشترین آگاهی را نسبت به اقتصاد کشور دارند.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 28 October 2021

اصناف بیشترین آگاهی را نسبت به اقتصاد کشور دارند

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عبدالرضا مصری ظهر امروز در نشست اتاق اصناف که با حضور روسای اتحادیه برگزار شد، اظهار کرد: اصناف دارای قداست، سلامت و قدمت بالایی و صفت امانت داری بوده و جز اولین تشکل‌هایی هستند که با مردم ارتباط داد و ستدی یافتند.

وی افزود: اصناف همیشه مورد احترام بوده و در روایات ذکر شده این گروه بیشترین رابطه را با امام زمان در زمان غیبت داشتند، بنابراین باید این گنجینه حفظ شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ گروهی به اندازه اصناف نسبت به اقتصاد کشور آگاهی ندارند، خاطرنشان کرد: همواره هویت، ماندگاری و حرمت لازم را شاغل به شغل می‌دهد و قانون دو دوره ای در اصناف یک قانون خلق‌الساعه و بی‌فایده و بی‌منطق است، هیچ فلسفه ای جز درگیری یک نماینده با رئیس اتحادیه، پشت این قانون نبوده و در هر صورت نیازمند استفساریه است.

وی در مورد قیمت نان گفت: قرار دولت وقت این است که چند قیمتی و حواله و سهمیه را قطع و ارز آزاد و دولتی تومانی را حذف کرده و همه در یک فضای رقابتی فعالیت کنند، به این ترتیب کسی در بازار ماندگار می‌شود که کار بهتری انجام داده و نان بهتر با قیمت مناسب‌تری ارائه کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار