رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه:
رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: افرادی که در شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها فعالیت می‌کنند دیگر سربار دولت نخواهند بود و یا کسب و کار خود را دارند و یا جذب دیگر گروه‌ها خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ 28 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، سیامک آزادی با اشاره به هزینه بسیار سنگین ایجاد اشتغال برای دولت، اظهار داشت: در چهل سال گذشته دولت‌ها پول زیادی به حوزه صنعت اختصاص دادند، ولی در حال حاضر ۵۰ درصد آن بلااستفاده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های دانش‌بنیان به منابع دانش و تخصص تکیه دارند. ادامه داد: افرادی که در شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها فعالیت می‌کنند دیگر سربار دولت نخواهند بود و یا کسب و کار خود را دارند و یا جذب دیگر گروه‌ها خواهند شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان بر مبنای دانش فعالیت می‌کنند و نه تنها منابع فیزیکی را هدر نمی‌دهند بلکه افرادی را تربیت می‌کنند که راه خود را پیدا می‌کنند.

وی ضمن بیان اینکه تمامی استارتاپ‌ها مورد حمایت خواهند بود، از تمام دستگاه‌های خواست به این حیطه ورود کنند و از آن حمایت کنند.

آزادی مهاجرت نخبگان از شهر‌های کم برخوردار به کلانشهر‌ها اشاره کرد و افزود: اگر همه اجزای اکوسیستم هماهنگ با یکدیگر کار کرده و شناسایی و حمایت صاحبان ایده را برعهده بگیرند، قطعا شاهد چنین مهاجرت‌های تلخی نخواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار