مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۹۸ درصد دانش آموزان کرمانشاهی در شبکه شاد عضو هستند.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷ 28 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، مجید یزدان پناه اظهار کرد: فرایند آموزش دانش آموزان استان کرمانشاه از روز نخست مهر ماه آغاز شده و در مناطق روستایی و عشایری به علت جمعیت محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آموزش‌ها حضوری است.

وی افزود: در شهر‌ها نیز در پایه اول و دوم ابتدایی و کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای، خانواده‌ها و دانش آموزان علاقمند به حضور در مدارس با جمعیت محدود و استفاده از ماسک با نظارت شورای آموزشی در مدارس و کلاس‌های درس حضور یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حضور در کلاس‌های در اجباری نیست، تصریح کرد: بیش از ۹۸ درصد دانش آموزان استان کرمانشاه در شبکه آموزش مجازی شاد عضو هستند و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون سه هزار و ۵۵۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند با کمک نهاد‌ها و سازمان‌های حمایتی اهدا شده است.

یزدان پناه بیان کرد: واکسیناسیون کرونا دانش آموزان در استان کرمانشاه از وضعیت مطلوبی برخوردار است و ۷۴ درصد دانش آموزان کرمانشاهی در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند و با اعلام وزارت آموزش و پرورش کلاس‌های درس مقطع دوم متوسطه از ۱۵ آبان و مقطع اول متوسطه از اول آذر ماه حضور خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش ۲۶.۵ درصدی پذیرفته شدگان کنکور سراسری در استان کرمانشاه، گفت: در رشته‌های پر طرف دار مانند رشته‌های پزشکی، مهندسی و رشته علوم انسانی در سال ۹۹، یک هزار و ۱۵۸ نفر پذیرفته شده وجود داشت که این موضوع در آزمون سراسری سال‌جاری به یک هزار و ۴۵۸ نفر افزایش داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین میزان قبولی دانش آموزان استان کرمانشاه در امتحانات نهایی نیز افزایش ۰.۸۶ درصدی داشته و این نشان می‌دهد دانش آموزان در ۲ سال اخیر با آموزش مجازی انس گرفته‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار