فرماندار شهرستان دنا با اشاره به حضور مهدی روشنفکر در کمیسیون‌ها و فراکسیون های مختلف : چنین حضوری برای یک نماینده در منطقه محروم دستاورد کمی نیست و حقیقت بنده شخصاً چنین انتظاری نداشتم.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷ 27 October 2021

تمجید فرماندار دنا از جسارت روشنفکر

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مهدی روشنفکر در جمع مردم شهر پاتاوه اظهار داشت: دردها و مشکلات را درک می‌کنیم در بسیاری از خانواده‌ها جوانان با مدارک بالای علمی هستند، استان ما با اینکه در بسیاری از ظرفیت‌ها نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون افزود: وضعیت بهتری نسبت به برخی از استان‌ها دارد، اما نبود زیرساخت‌های صنعتی و عدم فعالیت کارخانه ها و واحد‌های صنعتی و تولیدی باعث شده تا در اشتغال با مشکلات زیادی روبرو باشیم.
وی به مطالبه مردم دهستان سادات محمودی اشاره کرد و افزود: موضوع ارتقاء دهستان سادات محمودی به بخش و همچنین ارتقاء بخش پاتاوه به عنوان یکی از بزرگترین بخش‌های کشور مورد توجه بنده هست و تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار می‌گیریم.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مدیریت منابع آبی در استان گریزی زد و بیان کرد: کارهای مطالعاتی سدهای مختلف از جمله سد سقاوه، سد سادات، سد پراشکفت تکمیل یا در حال انجام است و کار سد مخزنی منطقه شبلیز نیز در دستور کار است.
وی افزود: اگر در چهار دهه گذشته برنامه‌ریزی صحیح وجود داشت و مدیران و مسئولان نسبت به رفع محدودیت‌ها و مشکلات تلاش می‌کردند امروز در بخش‌ها و مناطق مختلف استان با مشکلات و چالش‌های موجود روبرو نبودیم.
عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا بخش پاتاوه جمعیت بالغ بر ۲۴ هزار نفر هست و دارای ظرفیت جمعیت بالاتر از سه شهرستان استان می‌باشد.
وی افزود: یکی از مشکلات اساسی امروز بخش پاتاوه عدم وجود بیمارستان در این بخش می‌باشد، زمین مورد نیاز جهت احداث بیمارستان این شهر تأمین شده‌است و در صورت فراهم شدن زمینه کار ساخت آغاز می‌شود.
راه روستایی ۱۹ روستا شهرستان دنا در سال جاری آسفالت و بهسازی خواهند شد.
پناهی به اعتبارات اختصاص یافته به زلزله در شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات روستاهای شهرستان دنا با تخصیص اعتبارات مرتفع خواهند شد.
فرماندار شهرستان دنا از جسارت و پیگیری نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در خدمت به مردم و بررسی مشکلات تقدیر و تشکر کرد حضور مهدی روشنفکر در کمیسیون‌ها و فراکسیون های مختلف را نشان از تلاش و پیگیری دانست و گفت: چنین حضوری برای یک نماینده در منطقه محروم دستاورد کمی نیست و حقیقت بنده شخصاً چنین انتظاری نداشتم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار