معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: آب شرب و بهداشت کارگران فعال در کارگاه های ساخت و ساز «طرح اقدام ملی مسکن» به صورت انشعاب موقت واگذار می شود.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰ 27 October 2021

محسن صالح  بیان داشت: به منظور همراهی با سیاست های دولت در زمینه تولید انبوه مسکن و همچنین مساعدت با پیمانکاران انبوه ساز در « طرح اقدام ملی مسکن »، انشعاب موقت آب برای مصرف شرب و بهداشت کارگران واگذار می شود .

وی  در خصوص شرایط واگذاری انشعاب موقت کارگاهی به پیمانکاران انبوه ساز این طرح اعلام کرد: انشعاب موقت آب در صورتی واگذار می شود که زیر ساخت های لازم موجود بوده و یا ایجاد شبکه جدید در محل مورد نظر امکان پذیر باشد.

این مقام مسئول افزود:  چنانچه برای واگذاری این نوع  انشعابات به ایجاد، توسعه و ارتقای شبکه و تاسیسات آبرسانی نیاز باشد، پرداخت هزینه های مربوط با رعایت قوانین بر عهده متقاضی است.

محسن صالح با تاکید بر واگذاری انشعاب موقت برای تامین آب شرب و بهداشت کارگران اعلام کرد: استفاده از این انشعاب برای انجام امور ساختمانی و عملیات بنایی ممنوع است و حفظ و حراست از کنتور و متعلقات آن بر عهده پیمانکار است.

وی افزود: با توجه به این که پیش بینی می شود مصارف ماهانه این قبیل انشعابات زیاد باشد، کنتورهای نصب شده به صورت مرتب قرائت می شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان تصریح کرد: این نوع انشعابات به هیج عنوان امکان دایمی شدن نداشته و باید پس از اتمام عملیات ساختمانی جمع آوری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار