از 8 آبان
سخنگوی ستاد استانی مقابله کرونا در اصفهان گفت: طرح ترافیکی زوج و فرد از شنبه هفته آینده از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان اعمال شود.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳ 27 October 2021

حجت الله غلامی، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا و با توجه به مسائلی مانند ترافیک سنگین هسته مرکزی کلانشهر اصفهان، آمار کرونا، سردی هوا و وارونگی دما مقرر شد طرح ترافیکی زوج و فرد از شنبه هفته آینده از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان اعمال شود.

وی با بیان اینکه در چند هفته اخیر به‌ دلیل فعالیت برخی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شیفت شب و تا ساعت ۲۴، ممنوعیت تردد شبانه تعلیق شده بود، گفت: با هماهنگی پلیس راهور مقرر شد که ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد مجدد فعال شود، اما افرادی که در ساعت ۲۲ تا ۲۴ به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه می کنند با ارائه شماره پلاک خودرو خود و ارسال فهرست آنها از سوی دانشگاه علوم پزشکی به پلیس راهور، مشمول جریمه نمی شوند.

غلامی با اشاره به اینکه شبکه حمل و نقل عمومی و قطار شهری نیز از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ شب فعال است، خاطرنشان کرد: ورود خودروهای غیر بومی از شهرستان های قرمز در استان های یزد و فارس به استان اصفهان نیز ممنوع است و این خودروها برگشت داده می شوند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تاکید کرد: ورود کارکنان دولت و فعالان اصناف به محل کار با کارت واکسیناسیون الزامی است و مقررات لازم در این زمینه اعمال می شود.

وی با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون حدود ۷۰ درصد جمعیت استان نوبت اول و ۴۴ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند، اما میزان پوشش واکسیناسیون برای افراد ۱۲ تا ۱۸ سال به منظور بازگشایی مدارس بسیار مهم است که باید به ۸۵ درصد برسد و در زمان حاضر در استان نزدیک به ۶۰ درصد است.

غلامی اضافه کرد: باید در استان تلاش کنیم تا میزان واکسیناسیون دانش آموزان تا نیمه آبان به حد نصاب قابل قبول برسد و مدارس بر اساس الگوی اعلام شده، بازگشایی شوند به طوری که مدارس متوسط اول از اول آذر و متوسط دوم از نیمه آبان به صورت گروه بندی های ۱۵ نفره و سه روز در هفته آموزش حضوری را آغاز می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار