روز نخست هفته اوّل فصل جدید مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با شرکت ۴۷ راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در پنج دور هزار متری روز چهارشنبه بدون حضور تماشاگر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ 27 October 2021

در دور اول روز نخست فصل جدید مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس، اسب‌های ۲ ساله نژاد ترکمن (maiden) با هم به رقابت پرداختند که اسب "صولت خان سلام"، زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب‌های "خان ناز خان" و "جانا وحدانی" به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم که ویژه اسب‌های ۲ ساله نژاد تروبرد (maiden) برگزار شد، اسب "اچ آر کی" اول شد و اسب‌های "آناتیس" و "آلکس مورگان" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور سوم میان اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون (maiden) برگزار شد که در پایان اسب "کاسپین هج" با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های "شلاله" و "آنایار" به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور چهارم روز نخست هفته اول مسابقات سوارکاری گنبدکاووس نیز که ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد کلاس چهار برگزار شد، اسب "ال پرادو" سریع‌تر از خط پایان گذشت و در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب‌های "مارشال" و "چاماچو" به ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.

در دور پنجم و پایانی این مسابقات نیز اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد (maiden) با هم به رقابت پرداختند که اسب "فرناندو" اول شد و اسب‌های "ادن لاین" و "سلوینیا" به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزار کنندگان روز نخست هفته اول مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم پرداخت کردند.

قرار است، روز دوم هفته نخست این مسابقات نیز عصر فردا پنجشنبه / ۶ آبان/ در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار