استاندار کرمان تاکید کرد: مدیریت اختلال در جایگاه های عرضه سوخت در کشور نشان از اقتدار بلامنازع جمهوری اسلامی بود.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 27 October 2021

به گزارش تابناک کرمان، علی زینی وند در جریان سفر به شهرستان های جنوب استان کرمان و در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این اختلال نتیجه ماه ها برنامه ریزی اتاق های فکر و هزینه کردن های دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود که در نهایت به اهمیت و نشان داده شدن اقتدار جمهوری اسلامی انجامید.

وی تاکید کرد: مانور قدرت جمهوری اسلامی در این جریان بی نظیر بود و با توجه به اطلاع رسانی صادقانه از طرف نظام و دولت، تمامی شبکه های معاند در این زمینه خلع سلاح شدند.

استاندار کرمان با بیان اینکه سیستم مدیریتی و هماهنگی در کشور به قدری قوی بود که این موضوع به عنوان یک اختلال کوچک می تواند برای جمهوری اسلامی محسوب شود افزود: با مدیریت مناسب و به فاصله کوتاهی، سوخت رسانی به روال عادی ( به صورت دستی) برگشت و وارد مدار شد.

زینی وند با بیان اینکه مردم استان نگران نباشند زیرا سهمیه سوخت آنان نمی سوزد و و بحث گرانی بنزین نیز به هیچ عنوان مطرح نیست گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد جایگاه های سوخت استان فعال شده، مشکلی در این زمینه وجود ندارد و سایر جایگاه ها نیز با سرعت بالا در حال راه اندازی است.

 علت اختلال در عرضه سوخت که از روز گذشته شاهد بودیم حمله سایبری از خارج از کشور اعلام شده بود.

هدفگذاری ۱۶ هزار شغل در جنوب استان

زینی وند همچنین با اعلام هدف گذاری ۱۶ هزار فرصت شغلی در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان ( جیرفت، فاریاب، کهنوج، منوجان، عنبرآباد، رودبارجنوب و قلعه گنج) گفت: در حوزه اشتغال تعهد شغلی برای ۵۳ هزار نفر در مجموع استان کرمان هدف گذاری و برنامه ریزی شده است.

استاندار کرمان به برگزاری نشست رفع موانع تولید جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: جنوب کرمان در محور صنعتی شدن حرکت می کند؛ اتفاقات خوبی در حوزه معدن و صنعت رخ داده و خیلی از مشکلات واحدها برطرف شده است.

وی با بیان اینکه استان کرمان بسیار وسیع است، گفت: مسایل این استان به صورت منطقه ای باید رسیدگی شود.

زینی وند یکی از مشکلات مردم را در حوزه خدمات مساله گازرسانی در جنوب استان دانست و از برگزاری کارگروه عمرانی در این زمینه طی هفته آینده در استانداری کرمان خبر داد.

وی با بیان اینکه هیچ پرونده مشکل داری در جنوب کرمان وجود ندارد، از رفع مشکل کارخانه آرد، معدن طلای فاریاب، کارخانه مس رمشک و چند واحد کرومیت خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار