پیکر شهید « موسی نوروزی» از ماموران نیروی انتظامی  که روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید ظهر امروز وارد فرودگاه یاسوج شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 27 October 2021

پیکر شهید « موسی نوروزی» از ماموران نیروی انتظامی  که روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید ظهر امروز وارد فرودگاه یاسوج شد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه یاسوج به همراه اعضای شورای تامین، معاون سیاسی و برخی مسئولان استانی حضور یافت.

سید علی احمد زاده در این آئین معنوی، اظهار داشت: نسل جوان تا پای جان در راه دفاع از آرمان های انقلاب ایستاده اند.

مقام ارشد اجرایی استان، عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت بیشترین حضور رزمندگان را در جنگ تحمیلی داشت.

وی، تاکید کرد: فرزند شهید نیروی انتظامی این استان نشان می دهد هنوز هم جوانان ما در دفاع از انقلاب جدی هستند  وهرجا که لازم باشد در صحنه می مانند و در راه انقلاب و ارزش ها جان فشانی کنند.

نماینده عالی دولت در استان، عنوان کرد: شهادت این شهید والامقام را به محضر مقام معظم رهبری، پرسنل خدوم نیروی انتظامی، خانواده معظم این شهید و مردم شهیدپرور و انقلابی استان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی، اظهار داشت: نقش فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس بی بدیل است.

استاندار، ابراز کرد: ورود این شهید والامقام به استان حامل این پیام است که مردم کهگیلویه و بویراحمد تا پای جان پاسدار انقلاب و ارزش‌ های آن باقی می ‌مانند.

احمد زاده با تاکید بر اینکه قدردان این عزیزان هستیم و در دل و قلب ما جای دارند، عنوان کرد: ورود پیکر مطهر شهید به استان مبارک است و برای استان خیر و برکت به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار