رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان گفت: پیک ششم از رگ گردن نزدیک تر است.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 27 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر محمدرضا حجتی افزود: علیرغم اینکه بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده، شهرستان فراهان در وضعیت نارنجی قرار دارد، اما در راستای افزایش موارد سرپایی و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در ۲ روز اخیر، این وضعیت شکننده و مطمئناً موارد بستری افزایش خواهد یافت.
وی تاکید کرد: پیک ششم از رگ گردن نزدیک تر است و این امر مهم و خطیر اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی را بیش از گذشته نشان می دهد و از شهروندان می خواهیم که در کنار رعایت دقیق و مستمر موازین بهداشتی، با دریافت واکسن، خود را در برابر ویروس کرونا ایمن سازند.
وی یادآورشد: در حال حاضر ۷ بیمار مثبت قطعی و ۳ بیمار مشکوک در مرکز درمانی سطح شهرستان تحت نظر و در حال دریافت خدمات هستند.
وی با تاکید بر این نکته که شهرستان فراهان صدرنشین واکسیناسیون دانش آموزان در سطح استان است، گفت: از ابتدای شروع روند واکسیناسیون و در راستای اطلاع رسانی های صورت گرفته تاکنون حدود ۹۰ درصد از دانش آموزان بالای ۱۲ سال علیه ویروس منحوس واکسینه شده و همکاران با برقراری تماس تلفنی با منازل دانش آموزان ۱۰ درصد باقی مانده، این گروه هدف را به مراکز تجیمعی برای دریافت واکسن فرامی خوانند.
وی تاکید کرد: از ابتدای شروع روند واکسیناسیون عمومی تاکنون، ۹۲ درصد از گروه های هدف دُز اول و حدود ۶۰ درصد هر دو دُز خود را دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار