نماینده شاهرود و میامی در مجلس:
نماینده شاهرود و میامی در مجلس درباره رفع مشکلات بخش کالپوش میامی گفت: با اعتبارات جذب شده از بودجه ملی، امسال ۲۰ کیلومتر از جاده اصلی این بخش آسفالت شده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 27 October 2021
۲۰ کیلومتر از جاده اصلی کالپوش آسفالت شد


به گزارش تابناک سمنان علی اصغر خانی صبح چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات شهر رضوان از توابع بخش کالپوش میامی به میزبانی مسجد جامع و با حضور استاندار سمنان با بیان اینکه با اعتبارات جذب شده از بودجه ملی، امسال ۲۰ کیلومتر از جاده اصلی کالپوش آسفالت شد، ابراز کرد: باید تلاش کرد تا مشکل آب شرب مردم این منطقه با جذب اعتبارات بودجه ملی و استانی برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه تکمیل و تجهیز سالن‌های ورزشی بخش کالپوش، بعد از مسئله تأمین آب، یکی از مهمترین مطالبات مردم این منطقه است، افزود: مردم کالپوش، مردمی سخت‌کوش با درخواست‌های حداقلی هستند که باید مطالبات این قشر محقق شود.

۵۵ اثر ثبتی میراث فرهنگی و گردشگری در میامی

فرماندار میامی نیز در این نشست با بیان اینکه از لحاظ مواد معدنی این شهرستان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است که می‌توان گفت بیشترین ذخایر را در بین شهرستان‌های کشور دارد، گفت: در بخش کشاورزی نیز اراضی بسیار خوبی داریم که سهمیه ۵۲ درصدی این شهرستان از تولید گندم استان، نشان از این مهم دارد.

احمد ملایری با بیان اینکه میامی در بخش دامپروری نیز می‌تواند با ظرفیت‌های موجود، سهم به سزایی از تولید گوشت و لبنیات استان را به خود اختصاص دهد، افزود: بخش گردشگری و همچنین میراث فرهنگی با ۵۵ اثر ثبت شده ملی، از دیگر مزایا و ظرفیت‌های این شهرستان است.

استاندار سمنان امروز در بخش کالپوش حضور دارد تا از نزدیک مشکلات این بخش را رصد کند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار