رئیس پلیس راهور کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: ۵۵ درصد تصادفات رانندگی درون شهری این استان در ۶ ماهه نخست سال جاری مربوط به برخورد خودرو با عابر پیاده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 27 October 2021
۵۵ درصد تصادفات رانندگی درون شهری مربوط به برخورد خودرو با عابر پیاده است
 
فضل‌الله شیری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آمار تصادفات رانندگی درون شهری استان کرمانشاه اظهار کرد: تصادفات رانندگی درون شهری در ۶ ماهه نخست سال جاری در استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین تصادفات درون شهری استان کرمانشاه در ۶ ماهه نخست سال جاری مربوط به شهر کرمانشاه بوده است، افزود: ۵۶ درصد این تصادفات مربوط به برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده، ۲۱ درصد برخورد وسیله نقلیه با شی ثابت و ۱۴ درصد برخورد وسایل نقلیه با یکدیگر و ۹ درصد مربوط به واژگونی و سقوط وسیله نقلیه بوده است.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشتر متوفیان تصادفات رانندگی افراد بالای ۷۰ سال بوده که باید خانواده‌های بیشتر از گذشته از این افراد مراقبت کنند، زیرا که این افراد گاها توانایی استفاده از پل هوایی را نداشته و تنها ۲ پل هوایی مکانیزه در شهر کرمانشاه وجود دارد.
 
وی افزود: در بزرگراه‌ها به دلیل سرعت بالای وسایل نقلیه و ناتوانی برخی افراد در استفاده از پل‌های هوایی تصادف با عابران پیاده منجر به فوت می‌شود،
 
شیری با توصیه به رانندگان گفت: رانندگان باید با سرعت مجاز رانندگی کرده و در هنگام حرکت از صحبت با سرنشینان، تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و گوش دادن به موسیقی با صدای بالا خودداری کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار