مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه از فعالیت بیش از ۷۵ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت با نرخ دوم در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ 27 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریدون یاسمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه گفت: با توجه به دلیل مشکل فنی سامانه کارت هوشمند سوخت از ظهر دیروز، موقتا عرضه بنزین با کارت هوشمند در استان امکان‌پذیر نیست.

او با اشاره به وجود ۱۲۰ جایگاه عرضه سوخت در استان، گفت: از ظهر دیروز تاکنون بیش از ۷۵ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت در استان با تلاش نیرو‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مجدداً راه اندازی شده و مردم می‌توانند بنزین را با نرخ دوم (قیمت آزاد، سه هزار تومان) دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت جایگاه‌های باقیمانده، افزود: جایگاه‌های باقی‌مانده معمولا بین راهی و در مسیر خارج از شهر‌ها قرار دارند که خیلی فروش ندارند.

او با درخواست از هم‌استانی‌ها مبنی بر اینکه در صورت نیاز به جایگاه‌های مراجعه کنند، افزود: سهمیه سوخت دارندگان وسایل نقلیه کسر نخواهد شد.

یاسمی ادامه داد: مشکل فنی سامانه کارت هوشمند سوخت تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد و به سامانه توزیع از طریق کارت باز می‌گردد.

او افزود: عرضه بنزین و نفت و گاز در استان مطلوب است، مخازن کاملا پر از بنزین است و هیچ مشکلی نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار