فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر
سرهنگ بیگی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از کشف هزار و ۱۰۰ قطعه لوازم و قطعات خودرو خارجی و داخلی بی کیفیت و قاچاق در شهرستان دره شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 27 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ محمدزمان بیگی، فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر توزیع و عرضه لوازم و قطعات خودرو خارجی و داخلی و قاچاق بجای کالای باکیفیت و ساخت داخل توسط ۲ فرد سودجو، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او عنوان کرد: ماموران با تلاش و انجام اقدامات پلیسی هویت این ۲ نفر را شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی موفق کامیون متعلق به آن‌ها را در یکی از محله‌های شهرستان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ادامه داد: ماموران در بازرسی از قسمت بار کامیون هزار و ۱۰۰ قطعه لوازم و قطعات خودرو (استارت، استوپ موتور، کاسه نمد، لامپ و تسمه، وایر و..) کشف و تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دادند.

سرهنگ بیگی با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال تعیین شده، گفت: در این راستا ۲ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار