استاندار کرمانشاه روز سه‌شنبه در احکام جداگانه‌ای شهرداران پنج شهر صحنه، باینگان، ازگله، گودین و قلعه را منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 26 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، طی احکام جداگانه‌ای که به امضای «هوشنگ بازوند» رسیده است؛ «کیومرث اسدی» به عنوان شهردار صحنه، «جلیل نویدی» شهردار باینگان، «تحسین نظری» شهردار ازگله، «علی اصغر نیکانی پور» شهردار گودین و «علی جعفری» به عنوان شهردار قلعه منصوب شدند.

در متن احکام جداگانه که برای انتصاب این پنج شهردار آمده است: در اجرای تبصره ٣ ذیل بند یک ماده (٨٠) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ١٣٧۵.٣.١ و اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورا‌های اسلامی به موجب این حکم به سمت شهردار منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و با رعایت موازین و مقررات قانونی، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش برای تدوین برنامه راهبردی توسعه گرا، ایجاد محیط سالم شهری و نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۴ شهر دارد. استاندار کرمانشاه ۱۲ مهرماه امسال نیز در احکام جداگانه‌ای شهرداران ۶ شهر هلشی، بانه وره، کرندغرب، شروینه، میرآباد و گهواره را منصوب کرد.

در این احکام؛ «سهراب کریمی» به عنوان شهردار هلشی، «امید محمدی» شهردار بانه‌وره، «فرامرز احمدیان فر» شهردار کرند غرب، «اسماعیل نظری» شهردار شروینه، «عثمان نصیری» شهردار میرآباد و «اردشیر فاتحی» به عنوان شهردار گهواره منصوب شدند.

تاکنون حکم انتصاب ۱۱ شهردار استان کرمانشاه توسط استاندار امضا شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار