سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی:
سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی گفت: برای رفع کامل مشکل کم آبی شهر میرآباد حفر سه حلقه چاه دستی و یک حلقه چاه عمیق در دستور کار امور آبفا این شهرستان است.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶ 26 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «علی رحمانی» با بیان اینکه حفر چاه‌های دستی با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال انجام است، افزود: طرح مطالعاتی حفر یک حلقه چاه عمیق نیز به اتمام رسیده است.

وی از ۱۲۰ مترمکعب آبرسانی سیار در شبانه روز به شهر میرآباد خبر داد و تصریح کرد: برای کاهش تبعات مشکل تنش آبی این شهر به صورت کوتاه مدت، آبرسانی سیار به شهر میرآباد با سه تانکر سیار انجام شده است.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: آب شهر میر آباد از سراب شیان تامین می‌شود که متاسفانه با کاهش نزولات جوی و خشکسالی، آبدهی این سراب با کاهش مواجه شد و این افت فشار و قطعی آب شرب شهر را در پی داشت.

رحمانی همچنین از مرتفع شدن مشکل قطعی آب شهر میرآباد بخش زمکان با جمعیتی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر، با حفر یک حلقه چاه عمیق در روز‌های اخیر خبر داد.

وی با بیان اینکه منابع آبی شهرستان با کاهش جدی مواجه است از مشترکان شهرستان خواست با توجه به شرایط موجود، از مصارف غیرضروری همچون شست و شوی معابر، حیاط و سایر موارد با آب شرب پرهیز نمایند.

شهر میرآباد با ۴۶۰ مشترک آب و فاضلاب و جمعیتی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر در ۲۷ کیلومتری شهر تازه آباد قرار دارد.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستاست که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار