معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه:
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه وضعیت کرونایی حال حاضر استان را حساس و شکننده اعلام کرد و گفت: متأسفانه در شبانه روز گذشته ۱۵ نفر دیگر از هم استانی‌ها را به علت ابتلای قطعی به کرونا از دست دادیم.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷ 26 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، سارا شاه‌آبادی از راه‌اندازی دو پایگاه سیار واکسیناسیون در شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در کنار ۴۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان از روز گذشته دو مرکز سیار به منظور تسریع در برنامه واکسیناسیون و همچنین رفاه حال مردم که امکان دسترسی به مراکز تجمیعی را ندارند در مناطق پر رفت و آمد شهر کرمانشاه راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در این راستا دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و موبایل کلینیک از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ به منظور واکسیناسیون سیار در محله‌های مختلف حاشیه شهر فعالیت می‌کنند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه واکسیناسیون تا حد زیادی شیوع ویروس کرونا را مهار می‌کند، تصریح کرد: روز گذشته تیم‌های سیار در شهرک نوکان مستقر بوده، امروز هم مجددا در شهرک نوکان و مهدیه در خدمت شهروندان هستند.

وی اشاره‌ای به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان داشت و افزود: آمار بستری بیماران کرونایی استان با سرعت کندی رو به کاهش است، چون هم مدت زمان بستری بیماران در بیمارستان زیاد است و هم رعایت پروتکل‌ها در استان به خصوص در استفاده از ماسک خیلی کاهش یافته و همین کنترل بیماری را سخت می‌کند.

شاه‌آبادی وضعیت کرونایی حال حاضر استان را حساس و شکننده اعلام کرد و گفت: متأسفانه در شبانه روز گذشته ۱۵ نفر دیگر از هم استانی‌ها را به علت ابتلای قطعی به کرونا از دست دادیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار