مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از پلمب ۴۰ واحد صنفی متخلف طی سال جاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 26 October 2021

۴٠ مورد پلمب واحدهای متخلف در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در سال جاری ۴٠ واحد صنفی که بیشتر آن‌ها نانوایی و مرغ‌فروشی بوده با هماهنگی دادستانی و اتاق اصناف پلمب شد.

وی با بیان اینکه اخیرا نامه‌هایی برای پلمب برخی واحدهای صنفی استان کرمانشاه به دادستانی ارسال شده است، افزود: برخی از گزارش‌ها به صورت روزانه به دادستانی ارسال شده و برای واحدهای متخلف جزای نقدی و تعطیلی اعمال می‌شود، گشت‌های مشترک با سازمان صمت و اتاق اصناف به صورت روزانه فعال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه ١۵ واحد از ۴٠ واحد پلمب شده مربوط به مرغ‌فروشی‌ها بوده است، گفت: این واحدها شامل خرده‌فروشی تا مرغداری و کشتارگاه بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه مرغداری‌ها و کشتارگاه‌ها پرونده‌های کلانی تشکیل شده که به جزای چند میلیارد تومانی محکوم و حکمشان قطعی شده و در اجرای احکام در حال اجرا است.

شاهی با بیان اینکه مرجع بازرسی سازمان صمت و اتاق اصناف بوده و تلفن ١٢۴ آماده پاسخگویی به شکایات مردم است، تصریح کرد: شماره تماس ١٣۵ تعزیرات حکومتی در ساعات اداری آماده پاسخگویی به شکایات و درخواست‌های شهروندان است.

وی افزود: شماره پیامکی ٣٠٠٠٠١٣۵ آماده دریافت شکایات شهروندان از طریق پیامک است، به این ترتیب شکایات را از سیستم دریافت و به گشت‌های مشترک ارائه می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار