پیام تسلیت نماینده سابق مجلس
کد خبر: ۱۰۰۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰ 22 October 2021

درگذشت یکی از خیرین استانی

در پی درگذشت سید علی داورپناه از خیرین استانی عدل هاشمی پور، نماینده سابق استان در مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی  منتشر کرد.

در پیام تسلیت عدل هاشمی پور آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون»

سادات جلیل القدر امامزاده علی(ع) و منسوبین

سلام علیکم بما صبرتم

اگرچه مرگ حق است و رفتن به سرای باقی غایت هر انسانی است اما فقدان انسانی سلیم النفس، مؤمن و پرهیزکار، فرهیخته ی گرانمایه، مخلصی خدمتگژار، جهادگرِ عرصه آبادانی و دفاع مقدس، خادمِ اهل بیت (علیهم السلام ) خاصه جد مطهرش امامزاده واجب التعظیم. عامل به شعائر دینی (واجبات و مستحبات)، مصلحِ مردمدار ، متبسمِ گشاده رو، خوش اخلاقِ نیک رفتار زنده یاد « حاج سید علی داورپناه » (ره) موجبات تألم و تأثر فراوان و فراقش ثلمه ای سنگین است که تحمل آن جز با پذیرش وعده پروردگار، توکل به آیات کریمه و تمسک به اهل بیت (علیهم السلام ) ممکن نمی باشد که امیدوارم به لطف و مدد الهی، صبوری و تسکین واقعی برای عموم بازماندگان به ویژه خانواده محترم معزا حاصل گردد ان شاءالله.
رجاء واثق دارم بر مبنای آموزه های دینی آنچه که این مرد خدا در طول زندگی دنیایی اش به عنوان‌ زاد سفر و توشه آخرت فراهم نموده است در نزد خدای بزرگ محفوظ، آن مرحوم به معبود پیوسته مأجور، بر سر سفره ی الهی متنعم و در روز محشر با اولیاء الله محشور است ان شاءالله
اینجانب با قلبی آکنده از حزن و اندوه این مصیبت بزرگ را به مردم شریف و نجیب استان به ویژه شهرستانهای، بویراحمد، کهگیلویه و چرام، سادات جلیل القدر و منسوبین، خاندان بزرگ داورپناه و فرزندان برومندش تسلیت عرض می نمایم و خود را در غمتان شریک می دانم.
برای شادی روح آن عزیز سفر کرده، رحمت و غفران واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

خادم مردم

لازم به توضیح است که مرحوم حاج سید علی داورپناه از خیرین استانی، کارمند بازنشسته جهاد کشاورزی و دارای مسئولیت های متعدد اداری و رئیس هیئت امناء امامزاده علی (ع) بوده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
خیر؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار