رییس شورای شهر کرمانشاه:
رییس شورای شهر کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسه رسمی شورای شهر در هفته جاری گفت: در این جلسه اعضای شورا گزینه‌های مد نظر خود برای تصدی شهرداری کرمانشاه را معرفی می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 17 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، رسول آزادی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسه رسمی شورا در روز سه شنبه (۲۷ مهر) افزود: در دعوت‌نامه این جلسه قید شده که اعضای شورا گزینه‌های مدنظر خود برای تصدی شهرداری کرمانشاه را معرفی کنند.

وی افزود: روند انتخاب شهردار بستگی به گزینه‌های مطرح شده دارد و اگر گزینه‌ای مناسب بوده و رزومه خوبی داشته و مدنظر اکثریت اعضا باشد، قطعا این روند کوتاه خواهد بود و در غیراینصورت ممکن است برای بررسی رزومه گزینه‌های مختلف قدری این پروسه زمان بر شود.

آزادی علم و تجربه را لازمه کار شهردار جدید کرمانشاه دانست و افزود: در کنار این‌ها فردی که به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب می‌شود باید از شجاعت، عدالت و سلامت کاری برخوردار باشد.

وی افزود: علم و تجربه به تنهایی برای پیشبرد امور شهری مانند کرمانشاه کفایت نمی‌کند و شهردار منتخب باید فردی شجاع و عادل باشد و از همه مهمتر از سلامت کاری برخوردار باشد.

رییس شورای شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: در جلسه این هفته اعضای شورا در کنار طرح گزینه‌های شهرداری، بحث انتخاب روسای کمیسیون‌ها و نیز انتخاب نماینده شورا در شورای شهرستان را نیز در دستور کار خواهند داشت.

آزادی گفت: علاوه بر این‌ها رسیدگی به نامه‌های عقب افتاده هم در دستور کار این جلسه خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار