مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: دارندگان سهام عدالت با روش غیر مستقیم از فروش سهام خودداری کنند.
کد خبر: ۱۰۰۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 16 October 2021

دارندگان سهام عدالت با روش غیر مستقیم از فروش سهام خودداری کنند

محمد بهمن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به سهام عدالت اظهار کرد: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در استان کرمانشاه مشمول سهام عدالت بوده که ۶۹۰ هزار نفر از آن‌ها روش مستقیم و مابقی روش غیر مستقیم را انتخاب کردند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های گذشته کسانی که روش مستقیم را انتخاب کردند باید خودشان سهام عدالت را می‌فروختند، اما بنابر ریزش‌های بازار بورس سهام آن‌ها بلوکه شده و امکان فروش آن تا زمان اعلام شورای بورس وجود ندارد.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه تصریح کرد: دارندگان سهام عدالت که روش مستقیم را انتخاب کردند، با توجه به اینکه سهام شرکت‌های بنیادی را دارند با بهبود وضعیت بازار ارزش سهام آن‌ها افزایش پیدا کرده لذا برای فروش آن عجله‌ای نداشته باشند.

بهمن افزود: دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای فروش سهام خود انتخاب کردند، در واقع دارای سهام شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با عنوان وسکرشا بوده که این سهام در مقایسه با سه ماه گذشته با کاهش بیش از ۵۰ درصدی ارزش روبرو شده لذا این افراد فعلا از فروش سهام خودداری کنند.

به گفته بهمن با تشکیل هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه ارزش سهام عدالت به روش غیر مستقیم ۲ برابر حالت فعلی می‌شود.

وی افزود: از سال ۹۹ تاکنون هشت شرکت در استان کرمانشاه که قابلیت پذیرش در بازار سرمایه را دارند، شناسایی و در این راستا بیش از ۵۰ جلسه مشاوره‌ای برای آن‌ها تشکیل شده و هم‌اکنون چهار شرکت آماده ورود به بورس بوده که باید هیات مدیره و مدیرعامل آن درخواست خود را تحویل شرکت بورس دهند.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه تصریح کرد: در صورت ورود شرکت‌های این استان به بازار بورس سرمایه‌گذاری مردم در کرمانشاه باقی مانده و انقلابی در حوزه بازار سرمایه استان کرمانشاه رقم می‌خورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار