فرمانده انتظامی کنگاور:
فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۱۲۵ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی و ۲۸ تُن سویا قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان با هوشیاری عوامل انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ 16 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، سرهنگ عنایت فلاحی روز شنبه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه حین کنترل خودرو‌های عبوری ۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی انجام شده از این خودرو‌ها در مجموع ۱۲۵ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی و ۲۸ تُن سویا قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ فلاحی از دستگیری ۳ نفر در این راستا و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی خبر داد.

۲۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در نوسود کشف شد

فرمانده انتظامی پاوه هم گفت: با تلاش ماموران پلیس شهر نوسود، ۲۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حیدر حق جویان اظهار داشت: ماموران انتظامی نوسود با انجام اقدامات اطلاعاتی، دراجرای طرح پاکسازی در یکی ازمحل‌های دپو کالای قاچاق بازرسی از تعداد ۱۰ انبار را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع و پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدام به بازرسی انبار‌ها کرده و ۲۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد ریال می‌رسد، از این اماکن کشف کردند.

سرهنگ حق جویان از دستگیری ۴ نفر و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم خبر داد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار