بر اساس اعلام فدارسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی ICC، اتاق کرمانشاه از بین ۲۷۸۰ اتاق بازرگانی در سراسر جهان، به عنوان اتاق برتر و فعال ماه سپتامبر شناخته شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 16 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرسا آنلاین، فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی از زمان راه اندازی بستر ارتباطی خود طی چند ماه اخیر، به صورت ماهانه اتاق‌های بازرگانی فعال جهان را معرفی می‌کند که در ماه سپتامبر این موفقیت نصیب اتاق کرمانشاه شد.

این انتخاب بواسطه فعالیت مناسب اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کرمانشاه در زمینه به اشتراک گذاری به موقع و مناسب اخبار، رویداد‌های مختلف، فعالیت‌های اقتصادی و آموزشی، اخبار جلسات شورای گفتگو و … صورت گرفته است.

انتخاب اتاق کرمانشاه به عنوان اتاق فعال ماه سپتامبر آن هم در شرایط کنونی اقتصادی ایران و مشکلاتی که بیماری کرونا برای کشور ایجاد کرده، موفقیت بزرگ و ارزشمند محسوب شده و باعث سربلندی بخش خصوصی است.

پیش از این نیز اتاق‌های بازرگانی تهران، خرم آباد و شیراز نیز به عنوان اتاق‌های برگزیده این فدراسیون جهانی انتخاب شده بودند.

پلتفرمی که اتاق بازرگانی بین المللی طی چند ماه اخیر ایجاد کرده، بستری برای گردهم آوردن اتاق‌ها و به اشتراک گذاشتن رویدادها، اخبار و… است تا اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان بتوانند از طریق یک پنجره واحد به آسانی تجربیات خود را با هدف رفع مشکلات اقتصادی با هم به اشتراک بگذارند.

اتاق بازرگانی بین‌المللی نهاد مهمی است که در پاریس استقرار یافته و در بیش از ۱۰۸ کشور دنیا از جمله ایران که فعالیت‌های اقتصادی گسترده دارند، دارای کمیته ملی است که این کمیته ملی ماموریت‌های این نهاد را دنبال می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار