رییس مرکز بهداشت شهرستان پاوه
رییس مرکز بهداشت شهرستان پاوه گفت: بیش از ۷۰ درصد گروه هدف بالای۱۲ سال این شهرستان نوبت اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ 16 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «حشمت کریمی» افزود: تاکنون بیش از ۵۶ هزار دُز واکسن تزریق شده که ۳۵ هزار و ۸۰۰ نفر نوبت اول و ۲۰ هزار و ۱۳۰ نفر نوبت دوم را تزریق کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۴ درصد نوبت دوم را تزریق کرده اند تصریح کرد: بیش از ۶۷ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال این شهرستان نیز تاکنون واکسن نوبت اول را دریافت کرده اند.

رئیس مرکز بهداشت پاوه اظهار داشت: ایمنی در برابر کرونا ۲ هفته بعد از تزریق دوم صورت می‌گیرد و ضرورت دارد همه افرادی که نوبت اول را دریافت نموده اند در زمان مقرر برای تزریق نوبت دوم نیز مراجعه کنند تا در برابر این ویروس منحوس ایمنی لازم را داشته باشند.

کریمی افزود: در حال حاضر ۶۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان قدس این شهرستان بستری هستند.

وی اضافه کرد: در روز‌های اخیر موج کرونای دلتا در شهرستان به اوج خود رسیده و در حالی که استان‌ها و شهرستان‌های دیگر از وضعیت قرمز عبور کرده اند شهرستان پاوه در اوج کرونا قرار دارد.

رییس مرکز بهداشت پاوه گفت: اکنون با ویروس جهش‌یافته‌ای مواجه ایم که به شدت قدرت سرایت دارد و متاسفانه شاهد آن هستیم که جمعیت بسیاری ماسک نمی‌زنند، به سفر می‌روند و در تجمعات و مهمانی‌ها شرکت می‌کنند.

کریمی یادآور شد: در بازدید‌های میدانی از سطح شهر و روستا‌ها هم دیده شده که اغلب مردم پروتکل‌های بهداشتی نظیر فاصله گذاری فیزیکی را رعایت نمی‌کنند و این وضعیت بسیار خطرناک است.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار