مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت: قالی‌بافان این استان می‌توانند بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر را دریافت کنند.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 16 October 2021

قالی‌بافان کرمانشاهی می‌توانند بیمه کشاورزان و روستاییان را دریافت کنند

محسن رشیدی‌اقدم در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به طرح بیمه اقشار کم درآمد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در این طرح تمامی مبلغ بیمه توسط دولت پرداخت شده و افراد زیر پوشش از سایر مزایای بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ٣١ هزار نفر در استان کرمانشاه در طرح بیمه اقشار کم درآمد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بیمه شدند، افزود: مجموع بیمه شدگان فعال این صندوق تا پایان شهریور ماه سال جاری در این استان ۶۶ هزار و ۴٠۴ نفر بوده که در حال حاضر این آمار به یک صد هزار و ۶٠٩ نفر بیمه شده رسیده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت: در طرح‌هایی که توسط این صندوق ارائه می‌شود چنانچه پدر و مادر که هر ۲ عضو این صندوق هستند، فوت کنند فرزند یا فرزندان واجد شرایط آن‌ها از حقوق هر ۲ والد بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می‌تواند کشاورزان غیر ساکن در شهرهای زیر ٢٠ هزار نفر، مناطق عشایری، صنایع دستی و قالی‌بافان را به عضویت درآورد، بر اساس تفاهم‌نامه‌ای قالی‌بافان می‌توانند با ارائه کارت شناسایی به عضویت این صندوق در بیایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار