سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه:
اولین مهرواره نمایشنامه‌خوانی استان کرمانشاه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶ 14 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، ایمان درخشی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، امروز (۲۱ مهر) در آیین اختتامیه این مهرواره نمایشنامه خوانی گفت: این مهرواره بعد از حدود دو سال رکورد در حوزه تئاتر استان به دلیل شرایط کرونایی توانست جان دوباره‌ای به این هنر و هنرمندان فعال در این عرصه بدهد.

درخشی اظهار داشت: خوشبختانه استقبال از این مهرواره مطلوب بود و ۲۵۰ هنرمند در قالب ۳۵ گروه، متقاضی حضور در این جشنواره شدند.

وی به تقارن برگزاری این مهرواره با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: از جمله اهداف مهم این مهرواره بحث پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس بود و در همین راستا یکی از موضوعات و محور‌های این مهرواره به دفاع مقدس اختصاص داده شد.

این مقام مسئول گفت: همچنین در این مهرواره سعی کردیم با توجه به تقارن برگزاری آن با ایام اربعین، تئاتر دینی را هم جزو محور‌های اصلی جشنواره قرار دهیم.

درخشی از زبان هنر به عنوان تاثیرگذارترین زبان برای انتقال فرهنگ و ارزش‌ها یاد کرد و افزود: تلاش ما این است با استفاده از زبان هنر نمایش ارزش‌های دفاع مقدس و ارزش‌های دینی را به نسل جوان معرفی کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: نسخه پیشرفت کشور ما همواره ایثار و مقاومت بوده و با این نسخه در همه بحران‌ها توانسته‌ایم سد دشمن را در هم بشکنیم.

درخشی یادآور شد: امیدواریم در سال‌های آینده با کمک مسئولین استانی بتوانیم این مهراوره را در سطح منطقه‌ای و ملی برگزار کنیم که برپایی اینگونه برنامه‌ها به نشر آثار و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس کمک خواهد کرد.

در ادامه سردار باباخانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از همت سازمان فرهنگی شهرداری در پاسداشت دفاع مقدس تجلیل کرد.

این مهرواره به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

در آیین اختتامیه این جشنواره که در محل تالار انتظار و با حضور انوش معظمی از اساتید نمایش کشور برگزار شد، از سه گروه برتر و نیز بازیگر زن و مرد برتر و نمایشنامه نویس برتر تجلیل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار