فرماندار سنقر و کلیایی:
فرماندار سنقر و کلیایی از رفع مشکلات آب شرب ٣٠ روستای این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات این روستا‌ها در مجموع بیش از ٢٠ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ 14 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «غلامرضا مرتضوی»  حفر چاه و رفع مشکلات آب شرب ۶ روستا در مجتمع آبباریک، حفر چاه برای رفع مشکلات آب شرب چهار روستای بخش مرکزی، اتصال روستا‌های سایه کر علیا و سفلی به خط هفت آشیان، نصب حوضچه فشارشکن پنج مترمکعبی در مجتمع هفت آشیان و اصلاح و بازسازی شبکه‌های روستایی را از جمله این پروژه‌های عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در تابستان امسال آبرسانی به ٣٣ روستای شهرستان سنقر و کلیایی با بیش از ٢ میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال اعتبار به صورت سیار انجام شده است.

فرماندار سنقر و کلیایی افزود: هم اکنون ١٠ پروژه فعال و یا در دست احداث با اعتباری بیش از ١٠ میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب در سطح شهرستان داریم که بخشی از این پروژه‌ها به پیمانکار واگذار شده و در آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی پروژه‌های آبرسانی مجتمع گردکانه، احداث شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سنقر، مجتمع آبرسانی آگاه شامل ۲ روستای چشمه قط و امیر عمران، مجتمع هفت آشیان شامل سه روستای کوچکینه، پلنگین و ده نو، مجتمع بشیر آباد شامل ۲ روستای میخوران محمد صادق و محمدآقا و احداث مخزن روستای فارسینج و ٢ پروژه حفر چاه مخزن بشیرآباد را از جمله طرح‌های در دست احداث برشمرد.

مرتضوی در پایان اعلام کرد که با اجرای این پروژه‌ها مشکلات آب شرب ٢٠ روستا نیز مرتفع خواهد شد.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار