از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان کرمانشاه مقاوم سازی شده اند.
کد خبر: ۱۰۰۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 14 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرهاد فقیهی معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه سهمیه امسال واحد‌های مسکونی برای مقاوم سازی را سه هزار واحد عنوان کرد و افزود: از این تعداد هزار و ۵۰۰ واحد مقاوم سازی شده اند.

فقیهی گفت: برای مقاوم سازی این واحد‌های مسکونی به متقاضیان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بصورت مرحله به مرحله پرداخت شده است.

او همچنین با اشاره به اتمام نوسازی و بهسازی ۲ هزار واحد مسکونی روستایی محرومین در سال گذشته گفت: از این تعداد در شش ماهه اول امسال ۷۰۰ واحد بهسازی شدند.

فقیهی مجموع اعتبارات تخصیصی برای بهسازی واحد‌های مسکونی را ۱۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: این تسهیلات در قالب ۵۰ میلیون تومان وام و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برای هر متقاضی بوده است.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن استان همچنین با اشاره به اینکه استان کرمانشاه با ۷۰ درصد مقاوم سازی واحد‌های مسکن روستایی مقام نخست کشور را کسب کرد بیان داشت: تاکنون ۸۴ هزار واحد روستایی استان مقاوم سازی و بهسازی شده اند و ۴۰ هزار واحد دیگر هم نیازمند مقاوم سازی هستند.

او افزود:متقاضیان تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر می‌توانند برای دریافت وام و تشکیل پرونده به بنیاد مسکن شهرستان‌ها مراجعه کنند.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن استان همچنین با اشاره به اینکه استان کرمانشاه با ۷۰ درصد مقاوم سازی واحد‌های مسکن روستایی مقام نخست کشور را کسب کرد گفت: تاکنون ۸۴ هزار واحد روستایی استان مقاوم سازی و بهسازی شده اند و ۴۰ هزار واحد دیگر هم نیازمند مقاوم سازی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار