مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از افزایش ۳۱ درصدی پروازهای این استان در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 14 October 2021

افزایش ۳۱ درصدی پروازهای کرمانشاه در پنج ماهه نخست سال جاری

مجتبی بیاتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به برنامه پروازهای فرودگاه کرمانشاه اظهار کرد: سفر به شهرهای تهران، مشهد، عسلویه، کیش، قشم و بندرعباس از مبدا فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی کرمانشاه انجام می‌شود.

وی افزود: بدون شک با شیوع ویروس کرونا سفرهای هوایی نسبت به گذشته کاهش داشته و تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی بنابر دستورالعمل‌های ابلاغی رعایت می‌شود.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با بیان اینکه نظارت از سوی فرودگاه بر رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود، گفت: دستورالعمل‌ها در ترمینال‌ها و از سوی مسافران رعایت می‌شود.

بیاتی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا همچنان از ۶٠ درصد ظرفیت پروازها استفاده می‌شود، افزود: در پنج ماهه نخست سال جاری ٢ هزار و ۶٨ پرواز از فرودگاه کرمانشاه انجام شده و یک صد و ۳۹ هزار و ٧۴٨ مسافر و ٩۶٠ تن بار جابه‌جا شده است.

به گفته وی پروازهای فرودگاه کرمانشاه در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ٣١ درصد رشد داشته و تعداد مسافران و بارهای جابه‌جا شده به ترتیب ١٣ درصد و ٣۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار