مدیرکل امور مالیاتی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: مودیان مالیاتی این استان در ۶ ماهه نخست سال جاری ۷۰۰ میلیارد تومان مالیات پرداخت کردند.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 13 October 2021

کرمانشاهیان در ۶ ماهه نخست سال جاری ۷۰۰ میلیارد تومان مالیات پرداخت کردند

عزیزالله عباسپور با حضور در دفتر خبرگزاری تابناک در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: یکی از راه‌های تامین مخارج دولت اخذ مالیات بوده که در راستای ارائه خدماتی همچون احداث زیرساخت‌های توسعه کشور و بهداشت هزینه می‌شود.

وی افزود: به دلیل عدم آگاهی مردم از نحوه هزینه شدن مالیات‌ها برخی مودیان فرار مالیاتی داشته و مالیات را پرداخت نمی‌کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه با اشاره به مالیات‌های اخذ شده طی ۶ ماهه نخست سال جاری در این استان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان امور مالیاتی سهم ۷۰۰ میلیارد تومانی مالیات استان کرمانشاه به صورت کامل وصول شد.

عباسپور به طرح هوشمندسازی مالیات اشاره و تصریح کرد: این طرح در چند سال اخیر در دستور کار قرار گرفته که با اجرای کامل این طرح مالیات‌های منطقی از مودیان اخذ می‌شود.

وی با اشاره به ابلاغ الکترونیکی مالیات گفت: کرمانشاه یکی از پیشروترین استان‌های کشور در ثبت اطلاعات مودیان مالیاتی در سامانه مربوطه بوده اما تعداد بسیار کمی از مودیان به این سامانه مراجعه می‌کنند.

عباسپور ادامه داد: بسیاری از مودیان به صورت سنتی برای دریافت اظهارنامه مالیاتی خود به اداره امور مالیاتی مراجعه کرده و این در حالی است که با مراجعه به سامانه‌های الکترونیکی و کاهش ترددها می‌توان به کاهش شیوع ویروس کرونا کمک کرد.

به گفته وی مودیان مالیاتی در صورتی که توانایی پرداخت مبلغ مالیات خود را ندارند، می‌توانند به ادارات امور مالیاتی مراجعه کرده تا مبلغ آن تقسیط شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار