مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت: کرمانشاه ۱۲۰ کودک و نوجوان برگزیده بین‌المللی در رشته‌های مختلف دارد.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 13 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری فارس، مهناز فتاحی با تبریک هفته ملی کودک، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در هفته ملی کودک با برنامه‌های مختلفی در خدمت کودکان و نوجوانان استان هستیم.

وی ادامه داد: در این هفته واحد‌های سیار و روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سفر به مناطق مختلف روستایی و عشایری برنامه‌های مختلف فرهنگی را به اجرا می‌آوردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه اشاره‌ای به برنامه ویژه امروز داشت و افزود: امروز اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کودکان با معاون سیاسی امنیتی استانداری دیدار دارند، در این برنامه ۱۵ نفر از اعضای برگزیده جشنواره‌های بین‌المللی و کشوری در مسابقات نقاشی و کتابخوانی، جشنواره‌های قصه‌گویی و سایر رشته‌های مختلف فرهنگی ادبی و هنری حضور دارند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه ۱۲۰ کودک و نوجوان برگزیده بین‌المللی در رشته‌های مختلف دارد، افزود: در این دیدار، اعضای حاضر ضمن معرفی خود در خصوص جوایز خود صحبت‌هایی خواهند داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار