با تمهیدات و برنامه ریزی‌های انجام گرفته و با استفاده از همه توان و ظرفیت شرکت، برای تأمین گاز پایدار و مستمر و ایمن برای مشترکین استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ 13 October 2021


به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فرتاک نیوز، سیروس شهبازی، مدیرعامل گاز استان در جلسه هماهنگی و آمادگی زمستانی شرکت با بیان این مطلب، بر حفظ و آمادگی کامل کارکنان این شرکت جهت ورود به فصل سرما تاکید و بیان کرد: استان کرمانشاه از جمله استان‌های سردسیر و مخصوصا شهر‌های واقع در شمال این استان و دارای آب و هوای سرد و خشن در فصل زمستان است، لذا اقدامات در نظر گرفته شده برای تأمین گاز پایدار استان، الزامی است.

وی ادامه داد: از این رو، این شرکت با بررسی نقاط حساس شبکه‌های گازرسانی و تأسیسات و تعمیر و نگهداری‌های دوره‌ای انجام شده، تمهیدات لازم را برای تامین گازپایدار درشهرهاوروستا‌های استان در فصل سرد اندیشیده است.

شهبازی تصریح کرد: فرهنگسازی و اطلاع رسانی لازم در خصوص رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی توسط مشترکین در بخش‌های مختلف خانگی و. انجام گرفته و قطعاً مردم فهیم با رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف گاز طبیعی ما را یاری خواهند کرد.

 
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه، در خصوص آمادگی مناطق سه‌گانه شهر کرمانشاه و ۱۷ ناحیه تابعه برای ورود به فصل سرما و لزوم پایداری شبکه‌های گاز گفت: با همکاری نیرو‌های متعهد و پرتلاش این شرکت و آمادگی تیم عملیاتی نواحی گازرسانی، امیدواریم بتوانیم به بهتربن شکل ممکن خدمات رسانی به هم استانی‌های عزیز را انجام داده و سطح رضایتمندی مشترکین گاز طبیعی را بالا ببریم.

وی درپایان، یادآور شد:درحال حاضر، ۲۹ شهر و ۱۷۴۱ روستا و ۲۵۰۰ واحد صنعتی و ۷۴ جایگاه CNG در استان گازدار و بیش از ۶۳۴ هزار مشترک مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار