مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیش از هشت هزار نفر در این استان مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 13 October 2021

تعاون

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به بیمه بیکاری اظهار کرد: ١۴ هزار و یک صد و ۴۰ نفر در استان کرمانشاه در سامانه بیمه بیکاری ثبت‌نام کرده که از این تعداد هشت هزار و ۶٠۴ نفر بر اساس پایش‌های انجام شده توسط سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار مشمول بیمه بیکاری شدند.

وی افزود: بیمه بیکاری طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدا به حدود ٩٠ درصد از متقاضیان کشوری پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: مبلغ بیمه بیکاری ٩٠ الی ١٠٠ هزار نفر از ١٠ درصد باقی‌مانده در کل کشور پرداخت شده و در حال حاضر ٢٠ الی ٣٠ هزار نفر از این افراد به دلیل عدم مراجعه و مشکلات شماره حساب مقرری خود را دریافت نکردند.

عزیزی ادامه داد: تعداد کل افرادی که تاکنون مبلغ بیمه بیکاری خود را دریافت کردند، تا پیش از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه چهار هزار و یک صد و ۱۳ نفر بوده و بر اساس آمار جدید این رقم به هشت هزار و ۴٨۵ نفر رسیده که نسبت به پیش از شیوع ویروس کرونا ٢ برابر شده است.

وی با اشاره به کاهش آمار متقاضیان بیمه بیکاری گفت: این کاهش ناشی از برداشته شدن محدودیت‌ها و بازگشت افراد به مشاغلشان بوده که این آمار در استان کرمانشاه از حدود ١٠ هزار نفر به هشت هزار و ۴٨۵ نفر رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار