در مهر ماه جاری:
با اتصال ۵۳ مدرسه روستایی دیگر به شبکه ملی اطلاعات در مهر ماه جاری، هم اکنون دو هزار و ۲۳ مدرسه روستایی در استان کرمانشاه به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ 13 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی اتصال ۵۳ مدرسه روستایی دیگر به شبکه ملی اطلاعات در کرمانشاهمدارس در استان کرمانشاه گفت: با ارتقاء سطح سرویس‌دهی اپراتور‌های تلفن همراه و توسعه و ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی استان در اکثر روستاها، روزانه شاهد افزایش اتصال مدارس روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات همراه با دریافت مودم و پهنای باند رایگان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر تمامی مدارس شهری و دو هزار و ۲۳ مدرسه روستایی استان به اینترنت پرسرعت رایگان متصل شده اند.

شهریار بهنیا خاطرنشان کرد: در سال گذشته ماهانه ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان به مدارس شهری و روستایی استان تخصیص داده شد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و آموزش مجازی، اکثر مدارس با کمبود حجم اینترنت مواجه می‌شدند که با موافقت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حجم اینترنت رایگان مدارس به ۷۰ گیگابایت ارتقاء پیدا کرده است.

بهنیا اظهار داشت: اولویت تامین هزینه‌های اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری توسعه روستایی، مختص مدارس روستایی و محروم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار