مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه:
 مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه از بیمه شدن رایگان بیش از 31 هزار نفر از روستاییان و عشایر کم‌درآمد استان تاپایان سال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷ 12 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، محسن رشیدی‌اقدام امروز(20 مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ملی بیمه رایگان دهک های کم‌درآمد استان به مناسبت روز ملی روستا، اظهار کرد: در این طرح قرار است تا پایان امسال 31 هزار و 331 نفر از روستائیان و عشایر کم درآمد استان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر بروند.

رشیدی اقدام با بیان اینکه در اجرای این طرح تفاوت جنسیتی خیلی مطرح نیست، گفت: مشمولین این طرح از طریق نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی معرفی می شوند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه اضافه کرد: پیش بینی می شود مجموع بیمه شدگان استان با احتساب این 31 هزار نفر در پایان سال به بالغ بر 100 هزار خانوار برسد.

رشیدی اقدام گفت: در نیمه اول امسال موفق شدیم 5142 خانوار روستایی و عشایری استان را زیر پوشش بیمه ببریم و امیدواریم تا پایان سال این آمار را به 16 هزار خانوار برسانیم.

وی ادامه داد: صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه  قریب به سه هزار نفر مستمری بگیر دارد.

رشیدی اقدام ابراز امیدواری کرد: تمام روستاییان و عشایر استان عضو این صندوق شده و از خدمات آن در دوران کهنسالی بهره مند شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار