مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: مشکلات تامین مرغ بازار این استان از امروز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ برطرف می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 12 October 2021

مشکلات تامین مرغ بازار کرمانشاه از امروز برطرف می‌شود

شهاب پرویز در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: قیمت‌گذاری مرغ پیرو مصوبات کارگروه تنظیم بازار کشور بوده که با توجه به تغییرات هزینه‌های مربوط به مرغداری‌ها در راستای حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده قیمت‌گذاری بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به جوجه‌ریزی مناسب در استان کرمانشاه و عرضه مناسب مرغ در سطح بازار از امروز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ مشکلات مربوط به تامین مرغ در این استان برطرف می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در روزهای اخیر به دلایل متعددی تامین مرغ در بازار این استان دچار مشکل شده که با تمهیدات در نظر گرفته شده این موضوع از امروز برطرف می‌شود.

پرویز تاکید کرد: ساماندهی و تعادل بخشی بازار مرغ استان کرمانشاه انجام شده و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست، کرمانشاه جزء استان‌های برتر کشور در زمینه تامین مرغ است.

وی به میزان ذخایر مرغ منجمد استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این ذخایر در سطح مناسبی قرار داشته و مجوز توزیع آن در بازار اخذ شده است، اما با توجه به موجودی و توزیع مناسب مرغ گرم در بازار ضرورتی برای توزیع مرغ منجمد وجود ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار