در نیمه نخست امسال علیه ۲۱ واحد تولیدی در استان کرمانشاه به دلیل نداشتن مجوز استاندارد اعلام جرم شده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 11 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیرکل استاندارد استان گفت: استاندارد به عنوان حق الناس در زندگی روزمره مردم اعلام جرم علیه ۲۱ واحد تولیدی غیر استاندارد در کرمانشاه نقش اساسی دارد و این اداره کل با بازرسی‌های مستمر تمام تلاش خود را برای برخورد قاطع و بدون اغماض با متخلفین از قوانین و مقررات استاندارد در واحد‌های تولیدی جهت صیانت از سلامت و ایمنی مردم به کار می‌گیرد.

محمودرضا نیازی افزود: در همین رابطه این اداره کل از ابتدای سال جاری علیه ۲۱ واحد تولیدی متخلف که بدون داشتن مجوز و پروانه کاربرد علامت استاندارد اقدام به تولید محصول غیراستاندارد کرده بودند، از طریق دادستانی اعلام جرم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۵ واحد در حوزه صنایع ساختمانی و معدنی شامل (بتن آماده، سنگدانه موردمصرف در بتن وشن وماسه) و ۶ واحد تولیدی هم در حوزه صنایع غذایی شامل (فرآورده پنیرپیتزا، آب معدنی وسردخانه موادغذایی) فعالیت داشته اند.

نیازی اظهار داشت: همچنین در این مدت خط تولید ۶ واحد دیگر به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد به صورت موقت توسط کارشناسان این اداره کل پلمپ شده است.

مدیرکل استاندارد استان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تعداد ۲۱۰ مورد تذکر و اخطار نیز به واحد‌های تولیدی داده شده است تا در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص اعلام شده از سوی این اداره کل اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار