فرماندار سرپل ذهاب خبر داد:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از برگزاری دورهمی‌ها به عنوان مهمترین عامل شیوع ویروس کرونا در سرپل ذهاب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ 11 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، نورالدین فرزادی‌پور اظهار کرد: به علت تداوم وضعیت قرمز کرونایی شهرستان سرپل ذهاب احتمال قرنطینه و تعطیلی در شهرستان وجود دارد که ضرر و زیان آن برای مردم بسیار زیاد خواهد بود.

وی افزود: مشارکت و همراهی مردم نقش مهمی در مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال در شهرستان سرپل ذهاب دارد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: تنها راه مقابله با بیماری کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات مانند عروسی و عزا است.

فرزادی‌پور با اشاره به مهم‌ترین عامل تداوم وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان سرپل ذهاب، گفت: مهمترین عامل شیوع ویروس کرونا در شهرستان سرپل ذهاب مراسم فاتحه، شادی و دورهمی است و مداحانی که در مراسم عزا حضور دارند وسایل صوتی آن‌ها ضبط خواهد شد.

وی ادامه داد: از مردم سرپل ذهاب تقاضا داریم که نسبت به حفظ سلامت خود و سایرین حساسیت داشته و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم شرکت در تجمعات با مسئولان همکاری کنند تا شهرستان سریع‌تر از وضعیت قرمز خارج شود.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا در شهرستان سرپل ذهاب در حال انجام است، بیان کرد: ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون با تجهیزات کامل و یک مرکز سیار آماده خدمات رسانی به مردم سرپل ذهاب است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار