معاون مرکز بهداشت کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه از واکسیناسیون ۵۰ درصدی دانش‌آموزان کرمانشاهی علیه ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 11 October 2021

واکسیناسیون ۵۰ درصدی دانش‌آموزان کرمانشاهی علیه کرونا

سارا شاه‌آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پیک پنجم شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه به اتمام رسیده و تعداد بستری‌های کرونایی رو به کاهش بوده اما آمار مرگ و میر همچنان بالا است.

وی افزود: سویه جدید ویروس کرونا مدت زمان بستری بیماران را به حدود ۱۴ روز افزایش داده و در شرایط کنونی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق واکسن کرونا بسیار حائز اهمیت است.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورت واکسیناسیون درصد بالایی از جامعه علیه کرونا ابتلا به این ویروس کاهش یافته و در نتیجه محدودیت‌های کرونایی برداشته شده و با گذر زمان ویروس کرونا به بیماری مشابه آنفلوانزا تبدیل می‌شود.

شاه‌آبادی با تاکید بر اینکه مردم باید واکسیناسیون را امری ضروری تلقی کنند، گفت: عارضه جدی ناشی از تزریق واکسن کرونا در استان کرمانشاه بسیار نادر بوده و عموم مردم با شرایط مناسب واکسینه شدند.

وی با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان استان کرمانشاه علیه ویروس کرونا افزود: واکسن سینوفارم برای دانش‌آموزان تزریق شده که دارای مجوز رسمی از سازمان بهداشت جهانی است.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون نیمی از دانش آموزان این استان واکسینه شده و حضور در کلاس‌ها مستلزم تزریق واکسن کرونا برای تمامی دانش‌آموزان است.

شاه‌آبادی واکسیناسیون عمومی مردم علیه ویروس کرونا را در رفع محدودیت‌های کرونایی موثر دانست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار