معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:
زمزمه حضوری شدن مدارس به گوش می‌رسد و در صورت بازگشایی مدارس، دانش‌آموزانی که واکسن کرونا دریافت کرده باشند با خیال راحت‌تری می‌توانند راهی مدارس شوند؛ لذا از خانواده‌ها انتظار می‌رود برای واکسیناسیون دانش‌آموزان تردید نداشته باشند و هرچه سریعتر برای تزریق واکسن کرونا برای فرزندان دانش آموز خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ 11 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، ماشاالله پروین معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفتگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه تمام دنیا برای مقابله با شیوع کرونا به سمت واکسیناسیون رفته، گفت: هم اکنون تنها راه ایمنی در برابر بیماری کرونا دریافت واکسن است.

وی تاکید کرد: واکسیناسیون آمار مرگ و میر ناشی از کرونا را به میزان قابل توجهی پایین آورده و تنها راه شناخته شده مبارزه با این بیماری در دنیا است، لذا تردید خانواده‌ها در تزریق واکسن کرونا برای دانش‌آموزان پذیرفتنی نیست.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس از خانواده‌هایی که تاکنون برای دانش آموزان ۱۲ سال به بالا واکسن کرونا تزریق نکرده اند، در خواست کرد در اولین فرصت برای تزریق واکسن برای فرزندان دانش آموز خود اقدام کنند تا در صورت بازگشایی حضوری مدارس خطری سلامت فرزندانشان را تهدید نکند.

 پروین سپس حضور دانش آموزان در مدارس در صورت حضوری شدن کلاس‌های درس را منوط به داشتن کارت واکسیناسیون و یا ارائه دو بار تست PCR در هر هفته عنوان کرد و افزود: با توجه به سختی و هزینه‌های بالای تست PCR توصیه می‌شود دانش‌آموزان حتما واکسن کرونا دریافت کنند.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به واکسیناسیون بیش از ۹۲ درصدی معلم‌های استان کرمانشاه داشت و گفت: فکر نمی‌کنم معلمی در استان داشته باشیم که بدون دلیل موجه واکسن کرونا نزده باشد، با این حال اگر احیانا معلمی واکسن کرونا نزده از او تقاضا داریم برای حضور در کلاس درس در صورت حضوری شدن مدارس در سریعترین زمان ممکن برای دریافت واکسن اقدام کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار