معاون بنیاد مسکن کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه با اشاره به احداث ۲ هزار واحد مسکن محرومین در این استان گفت: واحدهای مسکن محرومین مذکور ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 10 October 2021

احداث ۲ هزار واحد مسکن محرومین کرمانشاه/ مسکن محرومین ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فرهاد فقیهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین پروژه تعریف شده، ٢ هزار واحد مسکن محرومین در استان کرمانشاه احداث شده که تاکنون بیش از ٩٣ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه احداث واحدهای مسکن محرومین در استان کرمانشاه تقریبا به اتمام رسیده است، افزود: علاوه بر وام بانکی، ٣٠ میلیون تومان کمک بلاعوض به واحدهای مسکن محرومین تخصیص پیدا کرده که این مبلغ برای تمامی ٢ هزار واحد مذکور در نظر گرفته شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال جاری سه هزار واحد مسکن روستایی برای مقاوم‌سازی در دستور کار قرار گرفته که تاکنون بیش از نیمی از واحدها یعنی حدود یک هزار و ۵۰۰ واحد به بانک برای انعقاد قرارداد معرفی و کار اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

فقیهی افزود: امید می‌رود، در سال ۱۴۰۰ سه هزار واحد مسکونی سهمیه استان کرمانشاه در بحث مسکن روستایی تحقق یافته و طبق تعهدات به اتمام برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار